Tuesday, March 22, 2011

CERITA UPDATE...???

Wah....lama betul tak update blog ye..dah dekat sebulan dah... bz maa... tak sempat nak terjah blog sendiri... bnyk sebenarnye nak cite..sumenye dah terbantut..hehe... mcm2 hal sbnrnye berlaku... 2-3 minggu ni pun badan sendiri tak berapa sihat sgt... last week amik MC.. sebab sakit kepala, takbley bangun.. doc cakap aku ni stress kot..tak cukup tido... maklum le..mak buyung le katakan..mesti la kena cukup rehat kan....mmg la sbelum tu aku tak cukup tido pun...keje bnyk....

Tapi takpelah...pasni kena make sure cukop rehat.. ni pun dah 19 minggu dah aku preggy... takut nanti mcm penyakit lak dtg... mintak dijauhkan lah ye..last week pi check kat klinik... urine aku kotor lak..huhu...( takut gak aku..1st time kena ) tp takde rasa sakit la nak kencing tu.. alhamdulillah.. lain2 sume ok..cume hb turun sket tp belum bawah paras tak normal la... (tmbah risau lagi nih..huhu) pastu check lg seminggu (senin lepas la)..check lagi skali...urine kotor lagi..huhu... rasenye dah bnyk gak minum air kosong..( asyik gi toilet je..bnyk sgt minum..hehe) tp..disebabkan dah dua kali check pun sama..doc bg antibiotik untuk aku mkn selama seminggu..hopefully lepas ni ok lah..(risau lagi nih..huhu) kena bnykkan rehat ....harap2 bby ok lah hendaknye.... skrang ni pun mmg dah rasa bby gerak2 sket..geli rasenye..hehe

No comments:

Post a Comment