Tuesday, October 2, 2012

saya sebagai...

ni adalah bussiness kad aku.. ye..aku keje kat Linggis Design Studio..tak femes pun company ni..hehe..company kecik je pun.. bukanlah mcm hijjas kasturi ke..GDP ke..kan..tp company ni dah cukup membantu aku di dalam kerjayaku..dah 5 tahun keje kat sini..alhamdulillah..setakat ni takde masalah bekerja dgn encik2 bos..hehe.. takde stress sgt berbanding dgn tmpt kerja aku sebelum ni..sgt suke..walaupun gaji mmg la tak boleh nak compare dgn kerja kat bandar besar..tp alhamdulillah...cukup... :)..yg penting ikhlas...

4 comments:

  1. betul tu.. tak semua yg kita nak kita dapat.. bersyukur dengan yang ada.. sama cam saya skrg.. dah cukup bersyukur sbb boleh bertahan kat kompani ni hampir 8 tahun.. ni semua kerana tak de masalah2 yg stress kan pale otak.. sbb tu leh lama kat sini.. walaupun gajinya tak seberapa.. syukur sbb kepala tak di bebankan.. :)

    ReplyDelete
  2. betulkan..kita sependapat mungkin.. stress tempat kerja tidak membantu kehidupan yg lebih baik.. bersyukur apa yg ada..kesederhanaa yg penting..

    ReplyDelete
  3. salam..boleh tau x berapa gaji yg dibayar..anggaran pun xpe..sbb suami nk kje kt company ni..cuma nak tau sbb byk komitmen, kene amek kira jgk tu..hehe..boleh email kt sy: nizaini_mohd@yahoo.com..terima kasih..=)

    ReplyDelete
  4. Ada kerja kosong tak eh

    ReplyDelete