Thursday, March 31, 2011

KEJADIAN MISTERI....

gambar hiasan
Hah? Misteri?ape yg misterinye tu.... ha..ini bukan ceritera seram ye kawan2 
(aku ni sejak ngandung anak first mmg tak leh nak tgk/dgr criter2 seram ni...fobia@trauma masa dah 'terkena' masa ngandungkan fariesh dulu..huh)

Berbalik pada topik ..dah tiga kali pregnant ni..ada tiga kali jugak la kejadian misteri ni berlaku...tp bukan misteri sgt la.. cuma pelik sket... asal pregnant je, aku mesti menerima gambar2 anak2 kecil kat hp aku 
(yg mana pemilik gambar tersebut tidak mengetahui gambar tersebut dihantar pd aku..cnthnya tersend mms gambar anak dia ke..atau anak kecik dia sendiri yg send mms pd aku..hehe) 

Dulu masa pregnant fariesh ngan fahim pun mmg aku dpt mms gambar anak2 kawan aku ni..gambar boy..tp kali ni 'ter'menerima mms gambar baby girl plak..adakah ini bermaksud bby aku ni girl..hehe...skrang ni pun baru nak masuk 21 weeks... lom scan lagi... hajat dihati nak try buat scan 4D...tp tgklah camne nanti ek..

No comments:

Post a Comment