Monday, October 22, 2012

waktu rehat..

huh..lama sungguh waktu rehat aku eh..hehe..lama tak bersiaran kat sini ..bukan ape..sibuk sikit la seminggu dua nih.. kat opis ada projek busar punya..muahaha..tgh buat projek masjid nih..agak kritikal la jugak situasinya.. huhu..seminggu stret malam mimpi masjid je okeh!
sbnrnye bnyk je mende nak type kat sini...tp tulah..masa sgt jelous ngan aku tau.. noty yee... ni pun curi2 masa sket waktu pagi masa tgh breakfast.. 
oh ..entry kali ni cuma nak story pasal carrier baby (eh baby lagi ke budak tecit tuh..hoho) setiap anak aku , aku mesti BUATkan baby carrier.. kali ni time fayha aku buatkan carrier jenis yg cam kat gambar ni hah..


ada belen kain buat baju raya arituh..aku jahitkan la..kali ni guna buckle pulaks.. last time buat mei tai jek.. main ikat2 kain jek..hehe.. ni buat ikut suka ati aku jek tau.. ikut sesedap rasa badan aku la...hehe.. nanti kalo jenjalan , boleh la hangkut budak kecik tuh...tak payah nak dokong pakai tangan lagi dah.. 
oh ya.. budak comel tuh dah dpt kaki!!!..ayooo... satu hari berjalan dari depan ke dapur..dari dapur kedepan..haish..practise nampakk!..hehe ibu love uollss!!

2 comments:

  1. nanti dah siap tunjuk tau.. nak tengok camne rupanya baby carrier ni.. kot2 nak tempah 1 nanti.. ahakkks.. bley kan..

    ReplyDelete
  2. hehe..nnti kalo ada kesempatan letak yg dah siap..yang ni almost 90% siap..hehe..nak tempah ke..hehe..malulah saya..hehe..tp kalo nak jugak..boleh je di buatkan..eheh

    ReplyDelete