Wednesday, January 23, 2013

tudung berdagu..

haha..korang ingat korang jek ade dagu..tudung pun ado okeyy..hehe.. aku dah rembat 3 helai, (1 putih dan 2 black)..bagus tudung ni.. sedikit labuh (saiz xl) n boleh pakai untuk sembahyang..tk perlu telekung... kos satu tudung ni dlm +-rm30...paling tidak pun 35 ...murah la berbanding yg jual online tuh..(i refer tudung yg sama tau) i like!! selesa juga bila memakainya..awning jenis soft.. so takde le rase susah bila nak sujud tuh...pas ni nak cr yg kaler2 pulak..nak tgk color matching ngan baju dulu lah..

ok ni gambar bukti aku pakai tudung berdagu..heheh.. ni yg kaler itam

ok..ni satu lg baju jubah yg aku telah siapkan ..kali ni buat v neck pulak..v tu dilabuhkan untuk nak selak2...tp kt bhgaian tgh2 tu aku guna kain lain la untuk cover..kang seksi pulak mak nak..hehe.. n kain tu akan cover dada masa naj selak untuk BF...sekian...


Nota: mungkin ada yg perasan nape aku asyik buat jubah kek lately kan...sbbnye..aku sbnrnye mendapat panggilan untuk pergi menemui tmpt yg paling aku rindui..iaitu..mekah!..ya.. aku n husband bersama anak2 dan juga parents n brother aku akan menunaikan umrah insyaallah  mac 2013 ni.. ini adalah sedikit persiapan untuk kesana..doakan kami semoga segalanya perjalanan kami lancar dan diberkati.. aminn.. :)

No comments:

Post a Comment