Wednesday, October 10, 2012

rabuuuuu!!!

haha..rabu sudah..yeay!..mcm best jek rasanye..hehe.. oh hari rabu kat tmpt aku keje ni (ayer hitam, batu pahat) ada pasar rabu.. pasar ape tu ye..hah..pasar jual kain, baju kurung, blouse, tshirt, tudung, brooch, sluar jeans, dan mcm lglah yg berasaskan kain..hehe..sape2 nak berniaga bole la gi pasar ni..dpt harga borong.. tp kalo nak beli selai dua lai pun boleh jugak.. harga  mmg murah la berbanding kedai..hehe.. hmm ni bukan nak citer aku beli kain ke hape..saje inform jek..

oh..ni bekpesku hari ni..beli kat pasar rabu la tadi..hehe

hmm..entry ni bercampur sket ngan citer anak2 mlm td..memandangkan si kecik comel ni dah semakin aktif.. ni adalah aktiviti harian dia.. biasa kalo aku nak masak, aku akan letak si comel ni kat dapur jugak..yekla senang nak pantau..hehe... biar dia main sendiri la.. tgk  je la apa yg di mainnye.. huhu..abis bekas plastik tu dia punggahnya..

 hah.. punggah lagi sampai kosong..

dan lagi...

ok..da penat diri , duduk pulak dia...
hmm..ni belum abis lg..datang abang2 nya yg dua itu..habis tiga laci di kosongkannya...bole pulak diorang main masak2 waktu malam nih..(ni aku gi keje lom sempat kemas pun..balik nnti baru kemas..hehe..tak sempat la..)

3 comments:

  1. tudiaaaaaaaaaa... dia wat keje kat situ... elok letak bekas2 plastic tu kat tingkat bawah camni.. sbb budak2 kalau main mana dia kenal plastic ke kaca... kalau tidak bahaya plak kat dia kan.. plastic tak pecah.. ibu pun untung gak.. heheheh

    ReplyDelete
  2. jom join GA.. memeriahkan majlis..

    klik sini = http://mrs-supergirl.blogspot.com/

    referrel name tulis : JaSSNaNi

    ReplyDelete
  3. hehe..tu la..barang plastik sume letak kat laci tu.. kalo diorang main pun tak risau sgt..at least adejugak la keje dia masa saya tgh masak..hehe

    ReplyDelete