Friday, April 8, 2011

CERITA SELINGAN MINGGU INI

Haha..ari tu aku ade post entry pasal petai kan... tetiba last monday.. my husband cakap dia ada beli petai.. ape?? petai..mana pulak dia dpt petai ni..rupenye dia cakap ada member jual kat opis..haha.. slaluny dgr jual kerepek je.. ni ada pulak yg rajin jual petai pulak... tak kisah la... aku kan peminat petai.. 

Dah huby cakap beli petai.. tapi bole pulak dia lupe bawak balik..ade ke tinggalkan kat pantry opis jek.. iyark..dushh..dushh...mujur le org2 opis dia baik..kalo tak mesti dah hilang petai tu..heheh.. yang bestnye tu... samapi hari rabu pun dia hubby tak bawak2 balik petai tu..ape ni bang... tau le weekdays  tak leh mkn petai.. 

Hari khamis(semlam) aku pergi opis hubby bersama anak2( budak2 tu sibuk jek nak sroh amik ayah diorang..padahal aku dah parking kete kat porch rumah dah tau..bole pulak dia melalak nak ayah dia...bukannye ayah tu tak bawak kete nak oii.. huhu) so..bila nak balik hubby tunjuk sesuatu..tadaa...(sambil tunjuk beg pastik kecik)..haha..itu dia petainye..aik..dah dibuang kulitnye???  husband cakap..makcik cleaner kat opis tu yng kopekkan..sebabnye..petai dah nak layu...dah le hubby letak atas peti sejuk pulak tu..lagi cepat layu bang oi... haha..takpe la... balik rumah aku trus masukkan dalam bekas petai jeruk yg ada... bertambah la petai jeruk ku itu ..

(eh kalo masa pantang bole makan petai tak eh?hehe..ape jenis soalan la ni...)

No comments:

Post a Comment