Thursday, June 21, 2012

JUBAH DIY

 Salam sejahtera semua.. erm.. ape ye...nampak baju di atas? ini adalah jubah..ye..jubah ku yg ku jahit sendiri..hooyeay!..da boleh buat jubah lg...senang rupanya..n kain pun tak pakai bnyk sgt smpai 4m..suke.. dan ini adalah nursing jubahku yang pertama...sgt tidak sbr untuk memakainya..hehe.. rasanya lepas ni nak buat jubah bnyk2 la...tp kena cr kain yng menarik jugalah..baru best..hehe..pasnih nak cr kain yng berkaki...haha..bukan ada kaki yg boleh jalan2 tu ye.. kang lari lak kain tu sebelum sempat dipotong..hehe..maksudnya kain yg corak berkaki...


 ni close up sket tang leher tu...belah lebih sket la dari leher baju yg biasa..sbb nak selak2 utk susukan budak comel itu..hehe..kain yg aku guna utk jubah ni adalah kain cotton sateen..cntik kain ni..berat sket kainnye..so mmg jatuh cantik je jubahnya...(erm..paham ke bahasa aku nih..haha)..memula ingat nak cr kain lycra...sbb skrang bnyk jubah guna kain tu..tp pikir2 balik.. bila pakai jubah lycra ni mcm seksi la...melainkan amik saiz beso..tp nmpk huduh pulak nnti...sbb kainnye mcm melekat/jatuh ikut body..itu pendapat aku le...org lain mungkin kata lain kan...
ok ni kalo bukak butang baju tu utk penyusuan.. kat dlm tu ada one layer lg...yekla..belah panjang2..kang seksi le pulak takde lapik kt dalam kan...dr nak tutup aurat terus terbuka pulak..hehe...nway..belajar ni pun dr blog2 org..bnyk gak blog/web yg aku terjah..nnti kalo ada masa aku senaraikan web2 itu ye..kalo rajin cari sendiri la...hehe


No comments:

Post a Comment