Sunday, January 6, 2013

NURSING KAFTAN

Owh..lam pulak menyepi..haha..sgt bz maa..(asyik bz jek..org lain bz jugaks kan..hehe).. mcm tak cukup masa jek rasanye...hehe.. tp sempat jugak buat projek lain..kali ni ada DIY  project lagi.. n of course done by me.. sbnrnye aku ada sehelai kaftan..beli kononye nak pakai la buat tido..pastu terbesar pulak saiznye..pulak tu da ada budak kecil yg suka menyusu..makanya kaftan ni dok terperok kat dlm lemari je lah..tp mmg hasrat nak jadikan ia nursing wear dah lama.. cuma baru sempat je nak buat.. aku kalo nursing wear ni suka yang selak2 jek..kalo boleh no zip..senang..makanya..aku pun potong la bahagian atas kaftan nih... yg blah dlm tu aku gantikan ngan kain jenis tshirt..yg strectable sket la..so kalo budak kecik tu nak gonggong aku just selak jek bahagian luar tu .. yg kat dalam tu agak seksi la sket ye..besar kat bahagian leher...

tak sampai sejam pun alter baju nih..tu pun campur ngan jeritan aku n anak2..haha.. wajib nih.. 
hmm..aku masih perlukan 2 helai jubah nursing lah..tah bile pulak aku nak start jahit ni..masa dah semakin dekat dah nih...huhu..

No comments:

Post a Comment