Thursday, December 13, 2012

bersiaran dari lang tompok

salam khamis..haha..arini update ari khamis pulak..what a miracle..kikiki...miracle la sgtkan..actually aku cuti arini..start dr ari selase aritu..smpai la jumaat ni..sbbnye? en suamiku masuk wad kat PPUM..makanya kami sefamily balik umah mak aku la kat kl  nih..kalo ikutkan..ari ni baru boleh kuar wad..tp smalam aku dah boleh bawak lari en suamiku..hehe..so lagi 2 minggu kena g check up lagi kt PPUM..
oh entry ni takde gambar ye..masa aku type ni sbnarnye aku tgh nak buat keje opis..maklumle asyik TERpaksa cuti je kan.. keje opis aku sape pulak nak buatkan kalo bukan aku..ehehe...makanye aku cuti sambil bekerja lah ni..tp bukan dpt buat sgt pun..tunggu anak2 tido batu boleh buat... yg si kecik tu pantang nengok aku bukak laptop..sibuk je dia.. ni dia tgh membuta lagi..ambik peluang sket..oklah..nak sambung keje dulu..daaa..

***lang tompok itu adalah nama lorong umah mak aku..ehehe

No comments:

Post a Comment