Monday, January 28, 2013

buat passport

salam senin..ok hari ni aku keje..ye..keje..sebab keje tgh banyak ..tak leh monteng..lagipun ni bukannye cuti raye ke ape ke kan.. so dengan rela hati ku datang kerja untuk menunaikan tanggungjawab ku kepada encik bos.. heheh..
oh..hari jumaat aritu aku cuti ... amik cuti untuk buat passport anak2 n renew passport aku.. hmm..mudah dah sekrang... dah takde isi2 borang (penat jek aku print borang dr website..skali tak guna da..) alhamdulillah..cepat jugak siap.. overall dr amik nombor giliran sampai siap passprt dlm lebih kurang 2 jam jek... sempatlah mencekik dulu kat imigresen tuh smbil tunggu passport siap..

ni lah anak2 aku masa tgh tunggu passport siap.. 
yg adik tu pun sibuk nak ikut abg2nya main kat celah pokok tuh..

No comments:

Post a Comment