Wednesday, July 20, 2011

@36 weeks4days

salam sejahtera... skrang ni tgh mengira hari jek nih..risau, cuak, berdebar-debar, semua perasaan dah ade dah... mcm firstime jek nak bersalin rasanye...ni memalam tido asyik mimpi dah bersalin jek... mmg lain betul debaran nak bersalin kali ni... moga2 selamat dan dipermudahkan la perjalanan bersalin nanti ye..amin...
semalam pi urut badan.. kak ita urut tu kate mcm bersalin awal jek... baby dah mmg ngam2 masuk kat 'jalan' nak kuar tu...kat bahagian atas pun dah rasa kosong... tinggal tunggu jalan nak bukak jek nih... ala2 mcm kete brenti kat traffic light merah  la..tunggu lampu ijau jek trus jalan..hehe...dia kata bby ni pun tak berapa besar sgt la...(semoga mudah la nak teran nanti yek... amin) ni anak2 pun asyik meragam jek.. MIL kata pun mcm dah ak bersalin jek, tgkkan perangai anak2 yg asyik nak mengamuk jek..huhu..ku dah tak terlayan lg dah perangai diorang.. en husban jek la yg melayan..
hasrat hati nak balik kl kali ni aku rasa terpaksa dilupakan lah...risau sesgt dah rasanye...next week nak balik muor.. parents turun muor... so jupe diorang kat muor jek la... pastu dok rumah jek dendiam ye... takmo jalan2 lg dah..tp..dlm hati nak gi jalan2 shoping baju raya bebudak pulak..huhu... takpelah..shoping kat batu pahat jek la... janji raya ni 3 hero(termasuk ayah) semua ada baju baru...baju aku dah ade dah..hehe.. 2 pasang baju kurung cukup la... lain2 baju semasa berpantang jek la nampaknye... hopefully raya nanti aku dah sihat sket la... kali ni nak berpantang sendiri jek.. kalo mak aku nak turun batu pahat pun dah kira ok la... tp pengalaman 2 kali berpantang menguatkan semangat aku nak berpantang kat umah sendiri.. yekla..dulu pun aku buat sendiri semua.. mak aku cuma masak jek... haha..kali ni en husben pula yg kena masak pulak ye...(tp takpe..dah nak bulan pose ni..pose nnti sure dia tapau jek..makanan sure senang nak dapatkan..)

No comments:

Post a Comment