Friday, August 23, 2013

wean off budak montel

 fayha imani montel (yg pakai sluar pink tu) bersama kazen2nya
memandangkan usia si montel ni dah dua tahun.. so aku nak stop breastfeed dia.. hmm..memandangkan dia sgt suka nenen.. aku terpaksa gunakan asam jawa... haha..letak kat cik B time dia nak nenen..terkulat2 muka dia..hehe.. pastu pandai pulak mintak yg sebelah lagi tu.. haha..dua kali terkelat2 muka dia..serius comel... kira 1st try ni berjaya la.. dua hari je dia dah takmo nenen dah... bila aku tny nak tak..dia geleng2 kan kepala.. pastu buat bunyi uwekk... hahah...selamat dah aku...skrang ni pun dah boleh tido sendiri.. n mlm2 pun tak mintak susu tu... ayahnya pun dah bole tidokan dia... so skrang aim aku nak beli car seat utk letak dlm kete utk fayha..tak payah dah nak pangku fayha lg..lenguh kaki aku tau ...
yess..aku da berjaya!!!

No comments:

Post a Comment