Tuesday, August 28, 2012

CERITERA SEBELUM RAYA...

haa..ni citer sebelum raya pulak..hehe..tak sempat nak update aritu...
hari khamis kan dah cuti sekolah..makanya..anak2 aku yg duaorng tu tak bersekolah..so  diorng ikut aku gi opis..nasib le aku boleh angkut2 anak2 pi opis..hehe.. kang kalo suruh ikut ayahnya susah la pulak.. 

hah..ni la rupa dua orng budak yg telah menyepahkan tempt kerja aku kat opis.. n satu lg..bebudak ni kalo dtg opis aku tak sah kalo tak pow aku mainan sorang satu.. isk..isk.. nasib le ada kedai menan murah2 kat opis aku nih.. mainnye kejap je..sepah nye je yg lebih..nnti haku jugak yg kena kemas..
hah..ni bila tghari..diorang dah lapo.. hmm.. bwk diorng gi makan kfc jelah... kedai makan lain kan tutup..hehe.. so terpaksa menghadap bau2 kfc di bulan2 pose..hehe..tak tergoda tau..hehe..eh..tahun ni cukup sebulan la aku berpuase..best2...

ni gambo sape?..haha..aku le.. ngan c fahim..yg konon nk tunjuk bulu mata dia yg panjang itew..

No comments:

Post a Comment