Sunday, January 20, 2013

aktiviti weken

salam hujung minggu..hmm..semalam ngan arini hujan jek.. sejuk je rasa... so dok umah je la best.. bila dok umah..mulalah tangan aku gatal nak buat project... haha..project menjahit la ..

 
ok gamabr pertama ni baju kurung nursing biras aku..dah nak siap pun..tinggal nak kemaskan leher jek.. pastu da bleh bagi baju tu kat dia..

ni pulak jubah aku...sbnrnye yg ni aku alter jek..dulu beli terbesar sket.. so aku adjust sket la bagi muat saiz aku.. n aku jadikan jugak sebagai nursing jubah..
yang ni pun nursing jubah juga... yg ni aku buat baru la...n juga style baru.. kali ni stylenye cuma selak keatas kat bahagian dada..no butang2 or zip2..
dan ini untuk sikecil aku tu..hehe..jubah juga...hehe..nak jugak sama ngan ibu..kkikiki

No comments:

Post a Comment